Service en garantie

Een fiets is een technische product dat onderhoud nodig heeft voor een optimale werking en langere levensduur. Onthoud: onderhoud is behoud. Als u de fiets regelmatig laat controleren en beginnende problemen tijdig laat verhelpen, voorkomt u dure reparaties.

Garantie
De garantiebepalingen vindt u in de bij de fiets meegeleverde documentatie. Die betreffen alle materiaal- en constructiefouten die de fabrikant beoordeelt. Slijtage door normaal gebruik en klachten door onjuiste behandeling of gebrek aan onderhoud vallen altijd buiten de garantie.

Wij bieden vakundige service
Het eerste jaar na aankoop kunt u langskomen voor kleine reparaties zoals ketting spannen, remmen en versnellingen afstellen. Deze lossen we direct én gratis op. Na ongeveer een jaar bieden we een complete servicebeurt aan tegen een gereduceerd tarief. Hierbij wordt de fiets op afspraak volledig nagekeken en nemen wij contact met u op indien zich grote reparaties voordoen. We raden u aan om minimaal een keer per jaar een servicebeurt te laten uitvoeren. Dit verlengt de levensduur van uw fiets.

Bij aflevering van je nieuwe aanwinst ontvang je onze service en garantie kaart waarbij we de rijklaarmaak checklist doorlopen en kunt bijhouden wanneer uw fiets in onderhoud is geweest!



Like of deel dit met je vrienden!